fredag 9 september 2011

Leende och jämfotahopp

Det är såna här grejer som får mig att hoppa jämfota av lycka och bubbla som sockerdricka.

Lynne som driver bloggen Tea For Joy har gjort den här animationen till sin shop Papermash (som är som en påse lördagsgodis av absolut bästa sort i sig, men mer om det senare). Nu: filmen!



Fint värre! Och glad blir man.

Mer Papermash!


















"Don't ask me about this wine I have no idea but enjoy!".
"This wine could be terrible but the label is so pretty!".
Söta vinetiketter, perfekt för såna som mig som har noll koll på vin.


Skulle gärna få finnas på ett kontor nära mig, hålslagare som gör hjärtan.


Mera sött i form av stämpel.


"I have many dreams". Tejp på topp!

Älskar listor? Yes ma'am!




Nu finns det bara tre anteckningsböcker i den här serien men jag får en fläkt av 1800-talsroman där någon febrilt tecknar ner ett öde i bok efter bok efter bok. Men det kanske bara är jag ;)

Alla bilder är hämtade från Papermash.

Nu är det fredag och själv ska jag tillbringa en del av dagen i snickarboa, det hör inte till vanligheterna kan jag säga.

Trevlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag förstår inte hur folk orkar göra sådana där filmer... men jag är så himla glad att dom (som orkar) gör det! Så himla himla fint! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med till punkt och pricka :)

    SvaraRadera