söndag 4 september 2011

Söndag och DN till frukost

Jag försöker dra ner på kaffesurplandet vilket på ett sätt inte borde vara så svårt eftersom jag vanligtvis dricker massvis med kaffe och därmed borde ha mycket att ta av men si så lätt är det ju (såklart) inte. Jag längtar till morgonens kaffekopp som efter barndomens jular.

Utöver hett efterlängtad kaffekopp så...


...klickade jag slutligen hem Wordfeud, alfapet- och betapetbiten som jag är.


Finaste Astrid. Astrid Lindgrens på cd-bok + stickning = höjdare.


Blir man inte bara apless på alla filmer och filmaffischer där det skiljer ungefär 50 år mellan den kvinnliga och manliga huvudrollsinnehavaren?


Jag skulle vilja lära mig mer om elefanter.


Oj, Lucia. Redan.


Höstkläder och Dagmar visar fin kofta...


...Filippa K och ack-så-fin ullrock


och Hope lyfter fram snygg jacka/tröja-kombo.


Så var kaffekoppen urdrucken, mackorna borta och en hel söndag väntar på att bli upptäckt.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar