fredag 6 januari 2012

Armband it is


Jag är alldeles förskräckligt bortskämd med vackra tenntrådsarmband, min mamma skapar nämligen sådana. När mams och paps var här sist försökte jag mig på att göra ett på egen hand. Nåja, starkt påhejad och instruerad av mamma det vill säga. Så här blev det i alla fall.




Jag blingade till det hela lite extra med en strassknapp som jag köpte förra hösten i en knappbutik här i Uppsala (som tyvärr inte finns längre). Tenntrådsbroderi gav mersmak och jag kan tänka mig att det kommer att bli ännu fler armband i framtiden nu när både mams och jag syr iväg.

Annars njuter jag bara av den extra ledigheten. Emil är i en snowboardbacke och pudrar omkring. Själv lyssnar jag på cd-bok och studsar omkring lite här hemma. Ikväll blir det stickträff med fina C.

God fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar