söndag 2 oktober 2011

I helgen har det målats. Och målats lite till. Och förhoppningsvis är det alldeles snart färdigmålat.

Hade en liten filmkväll igår och såg Mary & Max efter att ha fått den rekommenderad med stort R...



... en rekommendation som jag nu efter ha sett filmen bara kan fortsätta att föra vidare. Se se se! Vi blev alla berörda och lite gladare och skildes åt för natten med ett leende på läpparna.

Söndagkväll var ordet. Ska strax kila iväg på träning, sen måla klart lådorna och sen kika på Hjärtslag, väldans mycket film just nu :)

Trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Tack för påminnelsen! den där vill ju jag se:)

    SvaraRadera
  2. Tack du för det otroligt fina brevet! Kommer ett tillbaka, dock inte lika fint, det kan jag med bestämdhet säga redan nu. Har själv varit sugen på en skrivmaskin men tänkt att jag är för oteknisk. Detta baserat på att en kompis berättade när hon skulle byta färg i sin maskin. Lät knepigt.

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte (observera tror...) att det är krångligt alls faktiskt (har inte hunnit byta själv än). Det kluriga är nog att få tag på färgbandet... Du vet det har ju kommit så mycket med datorer och skrivare nu...

    SvaraRadera